Kategorie stavebnic



Svět stavebnice

Poradíme vám

Recenze z Heuréky

14.08.2017

velice mě překvapila krátká dodací lhůta

08.08.2017

rychlé vyřízení objednávky

Lenka

05.08.2017

Velmi rychlé dodání, vše probíhalo hladce

Lenka

04.08.2017

Velmi přehledný obchod, zboží výborně popsané, přesně jsme věděli, co kupujeme. Rychlé doručení zboží, dobře zabalené. Bylo k narozeninám pro dcerku a přišlo téměř okamžitě. Děkujeme!

28.07.2017

bez chybicky

Reklamační řád

Adresa pro vrácení reklamovaného zboží:

Olga Svobodová
Svět stavebnice
739 51 Dobrá 244

Adresa pro písemný styk:

e-mail: obchod@svet-stavebnice.cz
tel. kontakt: 774 189 446 (v pracovní dny 8:00 do 16:00 hod)

1. Reklamace zboží, které má v záruční době vady

  • Reklamaci zboží v záruční době je dobré podat nejlépe písemně na výše uvedené kontakty.
  • Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o doručení reklamace (emailem), po fyzickém obdržení zásilky k reklamaci. Následně vydá prodávající kupujícímu i písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
  • O způsobu vyřízení reklamace bude zákazník informován e-mailem.
  • Je-li kupující fyzická osoba, lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní. Je-li právnická osoba, není určena zákonná lhůta, nicméně se snažíme dodržet stejný termín jako u reklamace u fyzické osoby.
  • Přiměřené náklady v případě oprávněné reklamace, budou kupujícímu vyplaceny po jejich doložení (například scan účtenky za poštovné) a zaslání na adresu obchod@svet-stavebnice.cz
  • Reklamované zboží zašle kupující (na své náklady) na výše uvedenou adresu až na vyžádání prodávajícího. Cenu dopravného při oprávněné reklamaci pak hradí prodávající.
  • Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat telefonicky na tel: 774 189 446 a to v pracovní dny 8:00 do 16:00 hod nebo na obchod@svet-stavebnice.cz . 

2. Náklady spojené s dopravou zboží k reklamaci a zpět

Vám budou kompenzovány za splnění těchto podmínek:

  • reklamace bude oprávněná (závada výrobku nebude způsobena neodbornou manipulací, chybným užíváním nebo mechanickým poškozením atd.)
  • na e-mail obchod@svet-stavebnice.cz zašlete žádost o proplacení nákladů, spolu s doložením výše nákladů (scan účtenky za poštovné).
  • náklady budou proplaceny v přiměřené výši

3. V případě neoprávněné reklamace

nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace. V případě, že bude reklamace uznána jako neoprávněná, bude reklamované zboží zasláno zpět zákazníkovi na náklady zákazníka.